Resultats de la cerca

597 elements coincideixen amb el vostre criteri de cerca
Filtra els resultats.
Tipus d'element














Nous elements des de



Ordena per rellevància · data (més recent primer) · alfabèticament
VÍDEO: com funciona Pedaland?
Amb aquest petit reportatge podreu veure com n'és de fàcil utilitzar Pedaland i com us compensa en temps i diners.
Ubicat a FEDA comunica
VÍDEO: ens mullem per l'esclerosi lateral amiotròfica
Aquí podeu veure el moment en què un grup d'empleats de FEDA va materialitzar el suport als malalts d'esclerosi lateral amiotròfica (ELA) i la col·laboració amb la recerca sobre aquesta malaltia.
Ubicat a FEDA comunica
VÍDEO: Inaugurem Pedaland, una nova de moure's per Andorra
Recollim en un vídeo la inauguració d'aquest nou servei de bicicletes elèctriques que estarà en període de proves fins a final d’any
Ubicat a FEDA comunica
VÍDEO: Visites solidàries amb UNICEF
Durant aquesta setmana, l'entrada del Camí hidroelèctric d'Engolasters i de l'MW Museu de l'Electricitat es redueix a 2,50 euros i FEDA duplicarà la recaptació i la destinarà íntegrament a la campanya.
Ubicat a FEDA comunica
Visiteu el Camí hidroelèctric d'Engolasters
Descobriu la història que va portar Andorra a la modernitat i feu-ho sota la llum dels estels, amb la frescor de la nit. Aquest estiu visiteu el camí hidroelèctric d'Engolasters de nit. Aprofiteu les visites programades. Les places són limitades. Reserveu-les al telèfon 73 91 11.
Ubicat a FEDA comunica
La visita nocturna al Camí hidroelèctric d’Engolasters permet descobrir el patrimoni natural i industrial des d’una altra òptica
L’activitat s’emmarca en el cicle cultural de les Nits d’estiu de FEDA Cultura, que encara les darreres propostes
Ubicat a FEDA comunica
FEDA instal·larà plaques fotovoltaiques a la coberta de la plaça del Poble d'Andorra la Vella
Acord entre FEDA i el comú d'Andorra la Vella per instal·lar plaques fotovoltaiques a la plaça del Poble
Ubicat a FEDA comunica