-
FEDA posa en marxa el servei d'atenció a l'usuari a Canillo
-
El servei és fruit d’un acord de col·laboració entre ambdues institucions
Ubicat a
FEDA comunica
-
FEDA presenta el concurs fotogràfic “Una mirada sostenible”
-
El certament, ja obert a www.unamiradasostenible.ad, es dota amb 8.000 euros en premis per trobar les millors visions que divulguin la importància del camí cap a una societat, economia i energia més sostenibles
Ubicat a
FEDA comunica
-
FEDA presenta el seu pla de mobilitat sostenible
-
Ubicat a
FEDA comunica
-
FEDA presenta l’itinerari de muntanya Cercle d’aigua
-
És una ruta circular que passa pels estanys amb presa hidràulica
Ubicat a
FEDA comunica
-
FEDA referma el compromís per la informació pública amb el nou Portal de transparència
-
Ubicat a
FEDA comunica
-
FEDA reforça el seu compromís amb la sostenibilitat amb un pla específic
-
El pla de sostenibilitat de FEDA proposa 77 accions adreçades a reforçar la
sostenibilitat ambiental, econòmica i social
Ubicat a
FEDA comunica
-
FEDA renova el certificat de seguretat laboral i vol millorar l'accés en cotxe a la seva seu
-
Forces Elèctriques d'Andorra ha renovat el certificat OHSAS 18.001. Els compromisos que s'adquireixen amb el certificat són de prevenció dels danys personals però també dels clients, visitants i de les persones que presten serveis a FEDA.
Ubicat a
FEDA comunica
-
FEDA renova la certificació de la gestió mediambiental i el seguiment de les certificacions de seguretat laboral i de qualitat ambiental interior
-
FEDA ha aconseguit tres reconeixements que recompensen l'esforç de la parapública per oferir un servei de qualitat amb un bon component de responsabilitat social i la voluntat de millorar el servei dia rere dia.
Ubicat a
FEDA comunica
-
FEDA renova part de l’ETR d’Encamp per garantir un subministrament elèctric de qualitat
-
Amb aquests treballs es tanca el procés de renovació de tots els aparells de l’ETR
Ubicat a
FEDA comunica
-
FEDA rep un 7,8 sobre 10 per part dels clients en una enquesta de satisfacció
-
El 80% dels clients de FEDA es mostren satisfets o molt satisfets amb el servei de la companyia elèctrica i li posen una qualificació global de 7,8 punts sobre 10. Aquesta és una de les dades que es poden extreure de l'enquesta de satisfacció que FEDA va efectuar amb una sèrie d’entrevistes durant el primer trimestre de l’any
Ubicat a
FEDA comunica