Èxit de participació a la Jornada de la mobilitat elèctrica, que ha organitzat FEDA, juntament amb l’Associació d’Entitats del Sector Energètic i els comuns de Canillo, Encamp i Escaldes-Engprdany. Desenes de ciutadans s’han atansat fins als entorns del llac d’Engolasters per provar diversos vehicles cent per cent elèctrics: BMW i3, Smart, Renault Twizzy, segways i bicicletes elèctriques. Una jornada amb la voluntat de demostrar a la població que el vehicle elèctric és una realitat, que existeix al mercat, que els preus s’han reduït els últims anys i que és completament factible apostar per aquest tipus de mobilitat a Andorra.

A la jornada hi ha participat el director general de FEDA, Albert Moles, que ha destacat l’esforç de la parapública per divulgar el món de la mobilitat elèctrica i ha defensat aquesta opció, que considera ”una aposta de futur molt rendible per a Andorra”. També hi ha fet acte de presència el cònsol major d’Encamp, Jordi Mas, i el cònsol menor de Canillo, David Palmitjavila. Tots tres han provat els diferents vehicles que s’han presentat a la Jornada.

Per divulgar el món de l’electricitat, a la Jornada de la mobilitat elèctrica també s’hi ha organitzat un seguit de tallers relacionats amb el món de l’electricitat en què s’ha reproduït la descobert de l’electricitat o s’ha demostrat com aquesta energia es pot transmetre a través d’un vegetal com és el cogombre o que pot arribar a provocar explosions. Durant tot el dia, a més, hi ha hagut la possibilitat de visitar gratuïtament el Camí hidroelèctric d’Engolasters.

Aquesta primera Jornada de la mobilitat elèctrica s’ha organitzat amb el patrocini d’Anem Elèctric, Com Nou, Excursions del Pirineu, Gica’m, Pyrénées Andorra i de Volta’l Andorra Segway Tour.