Resultats de la cerca

642 elements coincideixen amb el vostre criteri de cerca
Filtra els resultats.
Tipus d'element














Nous elements des de



Ordena per rellevància · data (més recent primer) · alfabèticament
Presentació de la cinquena Jornada de la Mobilitat Elèctrica
Ubicat a FEDA comunica
Presentació de la nova marca de serveis: FEDASOLUCIONS
FEDA aposta per solucions modernes i eficients que ajudaran a satisfer les necessitats energètiques del país
Ubicat a FEDA comunica
Fitxer Troff document (with manpage macros) Programa JECS 2022
Jornades de l'energia i ciutats sostenibles, conferències i ponències d'experts nacionals i internacionals.
Ubicat a Fitxers / Documents
Prop de 600 escolars prenen part de les sessions de sensibilització de riscos elèctrics durant aquest curs escolar amb Pau Pampalluga
Ahir, van finalitzar les visites que Pau Pampalluga realitza a les escoles del país, amb l’objectiu de sensibilitzar a tots els infants sobre els riscos elèctrics i l’estalvi energètic.
Ubicat a FEDA comunica
Prop de 800 escolars descobreixen el MW Museu de l’Electricitat de FEDA durant aquest curs escolar
Enguany, i com a novetat, la visita al museu ha incorporat un mòdul dedicat a les energies renovables, amb la finalitat de transmetre valors associats a un model energètic més net i sostenible
Ubicat a FEDA comunica
Protecció civil i FEDA signen un conveni per estrényer la col·laboració en situacions d'emergència
Conveni de col·laboració entre FEDA i Protecció Civil per reforçar la col·laboració existent en situacions d'emergència.
Ubicat a FEDA comunica
Proves a la línia de 225 kV
Ubicat a FEDA comunica
Què és el TIEPI i per què diu tant sobre la qualitat de la llum que tenim a casa?
Saps quin dada indica si el subministrament elèctric d'un país és d'alta qualitat o no? No és el preu del quilowatt, ni el consum mensual, ni cap indicador complicat d’enginyeria elèctrica. És un valor molt més directe: el TIEPI.
Ubicat a FEDA comunica / Blog
Rècord d'assistència a les Nits d'estiu de FEDA Cultura
La programació d’enguany ha captivat 786 residents i visitants de totes les edats amb nou activitats relacionades amb la història, l’art i l’astronomia
Ubicat a FEDA comunica
Rècord d’assistents a les activitats de FEDA Cultura el 2022
Les propostes de FEDA Cultura han rebut un total de 7.146 assistents, establint un nou rècord històric després de dos anys marcats per la pandèmia.
Ubicat a FEDA comunica