Tràmits en línia

Perquè serveix el certificat electrònic?

Des del Govern d'Andorra s'ha desplegat una plataforma de certificats electrònics que es poden fer servir per múltiples tasques, tant per empreses com per particulars.

Per més informació podeu consultar la web de Govern https://www.signaturaelectronica.ad/

En el cas concret de FEDA, s'ha habilitat un mètode alternatiu per connectar-se a l'oficina virtual mitjançant les vostres credencials de certificat electrònic de Govern.

Per activar aquest mètode de connexió, simplement cal que informeu el nou camp "NRT Global" del vostre usuari web de Feda ja existent, amb el vostre numero NRT personal o de empresa.

Per poder accedir al manual d'usuari de com procedir, premeu aquí.

FEDA signa les seves factures amb el certificat electrònic de FEDA (segell d’empresa).

 Les factures PDF enviades per mail o publicades a www.feda.ad estan signades amb el segell d’empresa.

Els avantatges de fer-ho són:

  • Autenticitat: veracitat del remitent.
  • Integritat: garanties de que el document no s’ha modificat.
  • No rebuig: certifica que l’emissor ha emès el document (no ho pot negar).

En certes configuracions del programa visualitzador de PDFs, podria sortir un interrogant en la imatge del certificat comunicant que la validesa del signatari és “desconeguda”.

Per solucionar aquest error, accedir al manual d'usuari de com procedir, prement aquí.