Què he de fer per modificar el contracte si canvio la meva instal·lació?
Es considera una modificació de la instal·lació qualsevol canvi de potència i/o de tensió, si es manté la mateixa modalitat de tarifa (blaves professionals, vermelles, verdes). Si la modificació implica un canvi de modalitat de tarifa, es cobrarà el preu corresponent a la nova tarifa com en el cas d’un nou contracte.
Per formalitzar en el contracte una modificació de la vostra instal·lació heu d’anar a una de les nostres oficines comercials i aportar la següent documentació:
Butlletí d’instal·lacions elèctriques a nom del titular del Registre de Comerç o de l’empresa contractant.
Passaport o Document Nacional d’Identitat del titular del Registre de Comerç.
Registre de Comerç i NRT.
Domiciliació bancària (codi IBAN), si és diferent a la del contracte vigent.
En el cas de no poder fer la gestió personalment, delegació de poders per formalitzar el nou contracte signada pel titular del Registre de Comerç.