Alumnes de l’Aula Magna van visitar el Museu de l’Electricitat MW per tractar el tema “Una part de la història recent d'Andorra. Descobreix l'evolució històrica de l'energia de l'electricitat a Andorra”. A banda de visitar el museu i el seu espai d’experimentació, els participants van poder gaudir de la visita a l’antic edifici de FHASA (Forces Hidroelèctriques d’Andorra, SA),  un testimoni de la història recent d’Andorra, avui reconvertit en museu sobre la història de l’electricitat al Principat. També van tenir l’ocasió de visitar l’exposició temporal sobre “L’energia del Sol”, que els va permetre reflexionar sobre l’ús i la implementació de les energies més netes a Andorra. L’activitat també va merèixer que el programa de televisió Univers hi desplacés un equip per enregistrar-hi un reportatge que s’emetrà en breu. Univers és una coproducció de Lleida TV i XTVL que vol posar en valor el paper de la universitat dins la societat, sent alhora un espai per a la reflexió.

En els darrers mesos, el Museu de l’Electricitat MW ha rebut també la visita de grups d’escolars d’Andorra que descobreixen i aprenen diferents matèries relacionades amb l’energia. La divulgació és una de les missions de FEDA i del Museu.