L’equip FEDA ZERO-e va proclamar-se campió de la categoria electroseries en la darrera edició de l’EcoRallyRACC a Barcelona. Àlex Bercianos i la seva copilot, Esther Carreras al volant del Citroën CZero propietat de FEDA van ser els millors en la que era la seva primera experiència en una cursa de regularitat amb cotxe elèctric.

Bercianos-Carreras no només guanyaven l’apartat ElectroSeries, sinó que en finalitzar la seva actuació al Circuit de Catalunya lideraven la prova en la provisional absoluta, per davant de 43 vehicles més. Cal tenir en compte que els cotxes elèctrics no disputaven la segona part de la prova per lògics motius  ’autonomia.

L’equip FEDA ZERO-e, en aliança amb l’Automòbil Club d’Andorra, alineaven al’EcoRallyRACC, la prova pensada per a vehicles sostenibles sobre la base de la  regularitat i el consum, el primer cotxe elèctric matriculat al Principat ocupat en aquesta ocasió per una tripulació de primera fila, un encert en la decisió que quedava confirmada pel magnífic resultat obtingut.

L’equip incloïa també la participació d’una de les Joves Pilots de l’ACA, habitual en les GSeries BPA, Ingrid Rossell, que en aquesta ocasió estava acompanyada en el seient de la dreta per Esther Farga.. Les dues van aconseguir ser cinquenes  bsolutes en regularitat a bord d’un Ford Focus 1.0 EcoBoost cedit per Ford Espanya i inscrit en la categoria Eco2 (cotxes alimentats per energies fòssils), la qual cosa és un èxit no menys destacat.