El director general de FEDA, Albert Moles, acompanyat del ministre de Finances i Funció Pública i president del Consell d’Administració de FEDA, Jordi Cinca han presentat aquest dimarts a la tarda l’enquesta de satisfacció dels clients, que ha donat uns resultats positius i millors que els de l’any passat. De fet, el 87% dels enquestats posen una nota superior a 8 a la companyia elèctrica, i la nota global és d'un 8,1, el que representa tres dècimes per sobre del 2011. Els aspectes millor valorats pels clients són l'atenció personal i els mitjans humans i tècnics, mentre que es considera que calen més esforços de comunicació i més implicació en l'economia del país. En relació a la comunicació, Moles ha assenyalat que FEDA ja disposa d'una sala de premsa en línia, i que aviat els clients podran contractar serveis per telèfon i per Internet.

El que obté una pitjor valoració per part dels clients és el preu, que es puntua amb un 6,1 de mitjana. Tot i això, Moles considera que no es una mala puntuació, ja que és molt difícil que el client reconegui que està satisfet amb el que paga. A més, Jordi Cinca ha assegurat que precisament el preu de l'energia que ofereix Andorra és molt competitiu, 'està entre els tres o quatre més competitius d'Europa', i assegura que això és un mèrit sobretot tenint en compte que es tracta d'un país importador d'energia i que el preu d'aquesta no ha parat d'incrementar-se.

Pel que fa la col·laboració en la vida social del país, Moles ha destacat el Museu de l'Electricitat, que ja ha rebut més d'11.000 visitants des de la seva obertura. I a l'agost, la sala acollirà una nova exposició sobre la construcció de carreteres a Andorra.

D’altra banda en el marc de la presentació, també s’ha enunciat que el Col·legi de la Peletera d'Escaldes-Engordany comptarà, a partir del mes de setembre, amb un nou generador fotovoltaic, segons ha informat Albert Moles. A més d'aquest projecte, també es treballa en la instal·lació d'aquestes plaques al Col·legi Sant Ermengol, que encara s'ha d'acabar de tancar. I segons ha anunciat Moles, també s'està estudiant la possibilitat de posar aquests generadors a les escoles d'Ordino i al futur Estadi Nacional. El director general de FEDA ha dit que això es podria fer a càrrec de la companyia d’electricitat o podria ser el Govern qui ho fes, i amb la legislació pertinent poder aplicar unes tarifes per vendre l'energia a la companyia elèctrica.

Moles ha anunciat que és la voluntat de l’empresa continuar treballant en aquest sentit perquè s'apliquin les energies renovables. Tot i així, el ministre de Finances i Funció Pública, i president del Consell d'Administració de FEDA, Jordi Cinca, ha assegurat que cal fer la legislació necessària perquè els privats puguin generar aquesta energia i vendre-la a FEDA, i que així s'impliqui tothom en aquesta diversificació de l'energia.