FEDA i Volta’l Andorra Segway Tour han arribat a un acord de col·laboració que inclou, entre d’altres coses, l'organització d’activitats que fomentin la sostenibilitat i el respecte pel medi ambient, uns valors i objectius que comparteixen les dues empreses.

Forces Elèctriques d’Andorra fa molts anys que treballa en pro del desenvolupament sostenible i dia a dia ho demostra amb els compromisos adquirits per millorar l’eficiència energètica, la protecció del medi ambient i, en definitiva, el benestar dels ciutadans.

Volta'l Andorra Segway Tour és la primera empresa del país a realitzar rutes turístiques pel nostre territori mitjançant els Segway, uns transportadors personals únics, singulars i 100% ecològics que poden circular per tota mena de terrenys. Una proposta sostenible a la qual FEDA vol donar suport amb aquest acord de col·laboració.

FEDA i Volta'l Andorra Segway Tour col·laboraran també per organitzar un cop a l’any  una jornada lúdica, oberta a tothom, en què poder mostrar de forma pràctica les actuals i futures formes de transport personal i sostenible.

Per a més informació sobre el Segway es pot visitar el web de Volta'l (www.andorrasegwaytour.com)