Notes de premsa

FEDA posa en marxa el servei d'atenció a l'usuari a Canillo

El servei és fruit d’un acord de col·laboració entre ambdues institucions

FEDA, amb el suport del Comú de Canillo, posa més facilitats als usuaris de la parròquia habilitant un punt d’atenció al client a la casa comuna. Així, des d’aquest mes, la gestió d’altes noves, modificacions de contracte, canvis de tensió, ampliacions i disminucions de potència, canvis d’adreça o baixes es poden tramitar al servei de tràmits comunal. 

El Comú de Canillo posa a la disposició dels usuaris el seu servei de tràmits per a les gestions prop de FEDA, dilluns, dimecres i divendres de les 8.30 hores a les 10.00 hores mitjançant un contacte telemàtic directe.

Aquest conveni entre la companyia i el comú s’ha portat a terme amb la voluntat de millorar l’atenció i agilitzar les gestions, per evitar a les persones que no ho puguin fer, haver-se de traslladar a les oficines de FEDA.