Demostrant el compromís amb els projectes de país i donant suport a la creació artística, FEDA patrocina l’Art Camp 2014, que es durà a terme a Ordino del 14 al 24 de juliol organitzat per la Comissió Nacional Andorrana per a la UNESCO i amb el suport del Govern, el Comú d’Ordino i la societat Bomosa. Serà la segona edició patrocinada per FEDA.

L’Art Camp 2014, presentat avui a Ordino, acollirà prop de 40 artistes plàstics procedents dels quatre continents que treballaran el lema Colors per al planeta, reflexionant al voltant de fenòmens que marquen l’inici del segle XXI com són el canvi climàtic, la migració de grans grups humans que fugen de la fam i la pobresa o les guerres, entre altres. Tots els participants treballaran les seves obres al carrer per acostar l’art a la societat.

L’activitat artística es complementarà amb exposicions, xerrades i tallers per al públic tant infantil com adult. Totes les accions es podran seguir al blog de l'Art Camp.