Per millorar el servei i oferir unes instal·lacions més àmplies i còmodes, FEDA trasllada el centre d’atenció al client de l’edifici Clara Rabassa d’Andorra la Vella, al carrer Prat de la Creu 68-76 de la mateixa parròquia. L’oficina està ubicada al costat de les noves dependències del Comú, a l’àrea de la nova plaça Lídia Armengol. Es tracta d’un espai més funcional i accessible, amb molta facilitat d’aparcament, tenint en compte el nou pàrquing comunal vertical del centre històric, que és al soterrani del mateix edifici on es traslladen les oficines de FEDA.

Aquesta millora en el servei d’atenció al client no alterarà el funcionament de l’oficina actual, de Clara Rabassa, excepte pel que fa a l’horari d’aquest divendres, que s’escurçarà sensiblement per les tasques de trasllat. Així, l’atenció al públic finalitzarà a les 13.30 hores. trasllat.

La rapidesa del trasllat permetrà que la nova oficina del carrer Prat de la Creu 68-76 ja estigui oberta al públic dilluns vinent, 26 de maig, a partir de les 8.15 hores per oferir el servei amb tota normalitat. El canvi no afectarà en cap moment el telèfon d’atenció al públic, que seguirà sent el 73 91 91.

Visita-la amb aquest vídeo.