Notes de premsa

FEDA inicia l’enquesta de satisfacció de clients del 2019

Durant les properes setmanes es faran al voltant de 500 entrevistes telefòniques per conèixer l’opinió dels clients

Forces Elèctriques d’Andorra encarrega, cada any, una enquesta de satisfacció dels clients que es du a terme durant el tercer trimestre de l’any per captar les inquietuds i suggeriments dels usuaris en relació amb el servei que s’ofereix. Aquest 2019, les entrevistes telefòniques es duran a terme des d’aquest passat dilluns i fins al proper 23 d’octubre.

L’enquesta consta d’una quarantena de preguntes que giren al tomb del servei que ofereix FEDA, del subministrament elèctric en concret; el servei d’atenció al client; la informació que s’ofereix als clients en la factura o en altres canals de comunicació; la imatge de FEDA, i també sobre els nous projectes que s’estan desenvolupant, relacionats amb la cogeneració i amb la mobilitat elèctrica.

En total es fan al voltant de 500 entrevistes, 250 a clients domèstics i 250 a clients professionals. Els resultats que s’obtenen són molt útils a l’entitat per tal de millorar aquells àmbits en què es detecten mancances i per tenir en compte les inquietuds dels ciutadans en l’orientació de l’empresa com a servei públic.