El director general de FEDA, Albert Moles, ha presentat acompanyat de la presidenta de la Societat Andorrana de Ciències (SAC), Àngels Mach, el llibre que recull les ponències de les dues darreres diades andorranes que organitza anualment l’entitat científica en el marc de la Universitat Catalana d’Estiu, de Prada de Conflent (UCE), dedicades a l’obertura econòmica i a la nacionalitat andorrana, respectivament. Moles ha definit aquest treball com “el testimoni dels canvis que viu el país”. A més, el director general ha destacat que, any rere any, FEDA dóna suport activament a la SAC patrocinant la publicació del llibre i col·laborant amb l’elaboració de ponències dins la jornada com L’energia i l’obertura econòmica, d’Albert Moles, recollida dins del llibre.

Àngels Mach ha agraït als autors de les ponències, a FEDA, al Govern d’Andorra i el Consell General la seva col·laboració per seguir organitzant la diada andorrana, que ha definit com una oportunitat per “fer pedagogia d’Andorra” a l’exterior. A més, ha explicat que el llibre s’ha editat amb un nou format i amb paper de més qualitat. Mach també ha presentat el programa de la propera diada andorrana a la Universitat Catalana d’Estiu, que es durà a terme dissabte 23 d’agost al liceu Charles Renouvier de Prada de Conflent. Serà sota el títol Models de país per a Andorra i inclourà una ponència del director general de FEDA, Albert Moles, titulada Model del sector energètic.