Les quatre visites nocturnes que s’han fet fins a aquest punt de l’estiu al Camí hidroelèctric d’Engolasters han superat el nombre de places previstes. En totes les sessions s’ha arribat a les 45 persones tot i que s’havia fixat un màxim de 40 assistents. La majoria dels participants són d’Andorra. Per a les sessions programades per al 23 i el 28 d’agost, el ritme de reserves també és satisfactori. Per això, es recomana als interessats fer les inscripcions amb anticipació.

El Camí Hidroelèctric d’Engolasters torna a oferir, aquest dimarts, la possibilitat de gaudir de l'experiència de fer-hi una visita nocturna. Les places per participar-hi fa dies que estan totes cobertes després d’una allau d’inscripcions. Tanta ha estat la demanda que inicialment s’havia previst un aforament màxim de 25 persones i finalment s’ha ampliat a 40. L’expectació ha sigut tan alta perquè en aquesta ocasió l’esdeveniment acabarà amb una observació astronòmica del fenomen dels perseids. Serà amb l’acompanyament d’un astrònom, que guiarà els assistents en la contemplació del firmament.

La visita començarà a les 21.30 hores a la casa de guardes, al costat del llac d’Engolasters. A més de l’observació de perseids, permetrà als participants endinsar-se en la història de la generació d’electricitat a Andorra. Acompanyats d’un guia, descobriran la importància d’espais com la casa de guardes, la vagoneta de servei del 1930, i l’interior de la presa d’Engolasters.

La visita nocturna permet divulgar el patrimoni històric i natural d’Andorra entre la població del país i els visitants de fora.

Al final del recorregut s’oferirà coca i moscatell per comentar l’experiència. Les reserves per a les properes visites es poden fer al telèfon 73 91 11. Es recomana dur un frontal o una llanterna per poder gaudir plenament de l’activitat nocturna.