L’Art Camp 2014 acull 30 artistes plàstics procedents de quatre continents que treballen el lema Colors per al planeta, reflexionant al voltant de fenòmens que marquen l’inici del segle XXI com són el canvi climàtic, la migració de grans grups humans que fugen de la fam i la pobresa o les guerres, entre altres. Tots els participants treballen les seves obres al carrer per acostar l’art a la societat.

Per a FEDA, ‘és un plaer ser present de nou com a patrocinador’, en l’edició 2014 que s’emmarca dins del decenni internacional de les cultures de la Unesco. Moles ha remarcat que ‘l’oportunitat de tenir entre nosaltres artistes de 30 països amb ments obertes, sensibilitats i visions diferents segur que ens enriquirà i ens ajudarà a veure noves oportunitats i maneres de fer’. No obstant això, també ha volgut destacar que ells s’emportaran records d’aquests dies a Andorra i una ‘visió diferent d’un país petit que amaga moltes riqueses, i on en molt poc temps podem passar de l’entorn urbà de la capital a la natura i la muntanya’. Els artistes deixaran part de les obres que creïn durant aquests deu dies al fons del Comú d’Ordino, de la Comissió Nacional Andorrana per a la Unesco i de FEDA.

Demostrant el compromís amb els projectes de país i donant suport a la creació artística, FEDA torna a patrocinar l’Art Camp 2014, que es durà a terme a Ordino del 14 al 24 de juliol organitzat per la Comissió Nacional Andorrana per a la Unesco i amb el suport del Govern, el Comú d’Ordino i la societat Bomosa.

L’activitat artística es complementarà amb exposicions, xerrades i tallers per al públic tant infantil com adult.